Kun sinulle lähetetään mobiilikortti Firman Piikki-sovellukseen, toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:
1. Saat tekstiviestin lähettäjältä MagMa, jossa lukee saamasi kortin nimi. Viestissä on myös aktivointilinkki. Paina tekstiviestin linkkiä. ”Hei, lataa Firman Piikki-mobiilikortti tästä: https://api.magmaapp.com/account/cardactivation?key.....”
2. Jos sinulla ei ole kyseistä sovellusta vielä asennettuna, asenna Firman Piikki-sovellus.
3. Rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi. Jos sinulla on jo tunnus sovellukseen, kirjaudu sisään. Huom! Rekisteröityminen tulee tehdä samalla puhelinnumerolla, minne tekstiviesti alun perin on lähetetty, jotta mobiilikortti kohdistuu tietoihisi oikein.
4. Kirjaudu sovellukseen luomillasi tunnuksilla. Jos unohdat salasanan, paina kirjautumissivulla linkkiä ”Unohditko salasanasi?” ja saat salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi. Salasanan vaihtolinkki pitää tilata siihen sähköpostiosoitteeseen, millä olet rekisteröitynyt sovellukseen.
Kysymyksiä ja vastauksia
Mistä sovellus on ladattavissa?
Firman Piikki -mobiilisovellus on ladattavissa App Storesta ja Play Kaupasta.
Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?
Sovellus toimii Android- ja iOS-käyttöjärjestelmillä.
En omista älypuhelinta. Kuinka toimin? Mitä, jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?
Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön. Voit jättää saamasi tekstiviestin huomiotta ja poistaa sen.
Kannattaako kortti ladata työnantajan omistamaan, käytössäni olevaan puhelimeen? Mitä kortille tapahtuu, jos työsuhde päättyy ja joudun luovuttamaan puhelimeni?
Kun otat ensimmäisen kortin käyttöön, rekisteröidyt sovellukseen asiakkaaksi. Voit kirjautua samoilla tunnuksilla eri mobiililaitteilta. Voit siis huoletta ottaa kortin käyttöön myös työpuhelimeesi.
Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan sovelluksessa olevan korttini siirrettyä uuteen puhelimeen?
Lataa sovellus uuteen puhelimeesi sovelluskaupasta ja kirjaudu luomillasi tunnuksilla.
Huomasin, että olen ilmoittanut väärän puhelinnumeron. Kuinka voin saada kortin oikeaan puhelinnumeroon?
Ota yhteyttä Puuilon yritysasiakaspalveluun, he lähettävät sinulle uuden aktivointiviestin oikeaan numeroon.