Puuilo laajentaa myymäläverkostoaan Oulussa: Uusi myymälä Karjasillalle syksyllä 2024

Puuilo avaa tulevana syksynä uuden myymälän Oulun Karjasillalle, nykyisen Iskun tiloihin. Tuleva myymälä täydentää ketjun olemassa olevaa myymäläverkostoa Oulussa, johon kuuluvat ennestään toimipisteet Vasaraperällä ja Ruskossa. Myymälä tulee työllistämään noin 15 henkilöä ja henkilökunnan rekrytointi aloitetaan kevään aikana.

Uusi myymälä avataan Karjasillalle, jonka ympäristössä sijaitsee useita kaupan toimijoita. Myymälä noudattaa valikoimaltaan ja tiloiltaan nykyistä Puuilon konseptia. Myymälätilaa remontoidaan tulevan kesän aikana. Avajaisia on tarkoitus viettää syyskuussa.

Puuilon toimitusjohtaja Juha Saarela näkee Oulussa ja keskeisellä Karjasillan alueella paljon potentiaalia: ”Oulussa on hyvin tilaa kolmannelle Puuilolle. Sopivan kauppapaikan löydyttyä teimme suhteellisen nopeasti päätöksen uuden myymälän avaamisesta. Karjasillan alue on meille sijaintina erinomainen, sillä se palvelee keskeisen sijaintinsa vuoksi hyvin myös keskustassa asuvia asiakkaitamme.”

Puuilon myymälämäärän kasvu jatkuu tänä vuonna ennätystahdissa. Helmikuussa Puuilo avasi myymälän Nokialle ja tällä viikolla vietetään Puuilo Ylöjärven avajaisia. Puuilo Forssa on tavoitteena avata toukokuussa, jonka jälkeen Puuilo Lahdesjärvi avataan myöhemmin kesällä. Saarelan mukaan Puuilon konseptille on kysyntää ja kauppa vetää vaikeasta taloustilanteesta huolimatta hyvin. ”Oulun uusi myymälä tulee avautuessaan olemaan Puuilon 47. myymälä Suomessa. Mikäli kaikki menee suunnitellusti, meillä on tilikauden lopussa vähintään 48 myymälää. Tämä vuosi tulee siis olemaan meille ennätysvuosi myymäläavausten suhteen.”, Saarela toteaa.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Saarela,