Reklamaatio
Asiakkaalla on oikeus reklamoida tuotteessa havaitusta virheestä. Valitse alta oikea vaihtoehto ja lähetä reklamaatio myymälä-ostosta tai tilaustasi koskien.
Reklamaatio-oikeus on voimassa niin kauan, kuin voidaan olettaa tuotteen kestävän sen ominaisessa käytössä ja kulutuksessa.
Tuotteessa havaitusta puutteesta tai toimimattomuudesta, Puuilon toimesta väärin lähetetystä tuotteesta tai kuljetuksessa syntyneestä virheestä tulee ilmoittaa viipymättä Puuilon asiakaspalveluun kirjallisesti.
Kerrothan viestissäsi mahdollisimman tarkan kuvauksen virheestä, sekä asiaan liittyvistä vaatimuksista. Asiantuntijatiimimme vastaa reklamaatioosi viimeistään 3 arkipäivän kuluessa toimintaohjeiden kera.
Olemme ensisijaisesti vastuussa tuotteen virheen selvittämisestä.
Virheellisen tuotteen määritelmä:
Kuluttajansuojalaki määrittelee virheellisen tuotteen siten, että se poikkeaa siitä, mitä kuluttaja on perustellusti voinut odottaa tuotteelta. Virhe voi olla esimerkiksi valmistusvirhe, toimituksen virhe, tai tuotteen ominaisuuksissa ilmenevä virhe.
Ensimmäisenä pyrimme korjaamaan tuotteessa olevan vian. Mikäli emme voi korjata vikaa, vaihdamme tuotteen uuteen.
Noudatamme reklamaatio/takuu/huoltoasioissa jokaisen eri tuotevalmistajamme meille antamia ohjeistuksia.
Takuu on Puuilon tai valmistajan antama lisäturva tuotteelle.
Jos tuotteessa on takuutodistus, se kannattaa säilyttää, koska se voi auttaa virhetilanteissa.
Huomioithan että: Led valonauhan käyttöön otossa nauha tulee rullata kokonaan ulos, älä käytä tuotetta peitettynä tai upota sitä rakenteisiin. Emme vastaa asennus tai purkukustannuksista asianomaisten tilanteiden osalta.
Mikäli asioit meillä yksityishenkilönä ja ostat tuotteita ei-ammattimaiseen käyttöön etkä saa asiaasi kuntoon myyjän kanssa toivomallasi tavalla, voit olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen tai kuluttajaneuvontaan.
Vaihtoehtoisesti voit reklamoida tuotteen lähimmässä Puuilo-myymälässäsi kuitin kanssa.
Huomioithan, että reklamoitava tuote tarkistetaan tavaratalossa aina huoltovastaavan toimesta ennen lopullista reklamaatiopäätöstä.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Lorem ipsum dolor
11.6.2021 klo 10.00
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
18.6.2021 klo 16.00
Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.
21.6.2021 klo 16.00
Elit sed vulputate mi sit amet mauris commodo quis.
23.6.2021
Nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed nisi.
24.6.2021 (arviolta)
Facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet.
Lorem ipsum dolor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.
Lorem ipsum
Lorem ipsum
PÖRSSITIEDOTE 28.6.2021
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.
PÖRSSITIEDOTE 11.6.2021
Facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet. Vitae ultricies leo integer malesuada nunc vel risus.