Palautus


Palautusoikeus ei koske eläinten ruokia (poislukien laatuvirheet), hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esimerkiksi hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet), elintarvikkeita ja lahjakortteja. Mittatilaustuotteilla ei ole palautus- tai peruutusoikeutta. Vain vaatteilla ja jalkineilla on palautusoikeuden lisäksi vaihto-oikeus, jolloin tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon, mikäli tuotteet ovat saman hintaiset. Muissa tapauksissa ohjeistamme palauttamaan tilatun tuotteen ja tekemään kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassa tai ostamaan tuotteen tavaratalosta.


Tavaratalo-ostoksen palautus


Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin.

 

Tavaratalo-ostoksia tai verkkokaupan kautta tehtyjä noutotilauksia ei voi palauttaa postitse.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana.

Asiakkaan palauttaessa tuotteen palautusoikeuden aikana, huomioithan, että rahanpalautus tehdään aina samalle maksukortille- ja tavalle kuin alkuperäinen veloitus.

Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa tai reklamoida lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin, jolloin pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Tavaratalo-ostoksia ei voi palauttaa tai reklamoida postitse. Tavaratalo-ostoksen palautukseen tai reklamaatioon liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tavarataloon yhteydenottolomakkeella.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana. Tuotepalautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esimerkiksi hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet). Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (esimerkiksi matot ja kaapelit).


Postitettavan tilauksen tai noutotilauksen peruuttaminen


Mikäli haluat peruuttaa postitse lähetetyn tilauksen sen ollessa kuljetuksessa, voit jättää tilauksen vastaanottamatta. Tilaus palautuu meille automaattisesti kuljetusyhtiön säilytysajan päättyessä ja teemme hyvityksen asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle.

Voit perua käsittelyssä olevan tilauksen täyttämällä alla olevan lomakkeen:



Verkkokaupasta tehdyn noutamattoman noutotilauksen voit peruuttaa soittamalla tavaratalon palvelunumeroon tai asioimalla tavaratalossa.
Noudetun tilauksen voit palauttaa tavaratalon aukioloaikojen puitteissa. Huomioithan palautusehtomme.


Tavaratalo-ostoksen palautus


Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin.

 

Tavaratalo-ostoksia tai verkkokaupan kautta tehtyjä noutotilauksia ei voi palauttaa postitse.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana.

Asiakkaan palauttaessa tuotteen palautusoikeuden aikana, huomioithan, että rahanpalautus tehdään aina samalle maksukortille- ja tavalle kuin alkuperäinen veloitus.

Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa tai reklamoida lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin, jolloin pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Tavaratalo-ostoksia ei voi palauttaa tai reklamoida postitse. Tavaratalo-ostoksen palautukseen tai reklamaatioon liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tavarataloon yhteydenottolomakkeella.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana. Tuotepalautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esimerkiksi hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet). Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (esimerkiksi matot ja kaapelit).


Noutotilauksen palautus


Verkkokaupan kautta tehty noutotilaus tulee palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon. Kuittina toimii sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus. Noutotilausta ei voi palauttaa postitse. 
Asiakkaan palauttaessa tuotteen palautusoikeuden aikana, huomioithan, että rahanpalautus tehdään aina samalle maksukortille/ maksutavalle, kuin alkuperäinen veloitus.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta.

Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa tai reklamoida lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin, jolloin pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Tavaratalo-ostoksia ei voi palauttaa tai reklamoida postitse. Tavaratalo-ostoksen palautukseen tai reklamaatioon liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tavarataloon yhteydenottolomakkeella.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana. Tuotepalautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esimerkiksi hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet). Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (esimerkiksi matot ja kaapelit).


Verkkokauppatilauksen palautus

 

Verkkokaupasta postitse lähetetyn tuotteen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon tai alla olevan ohjeen mukaisesti.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana.

Tavaratalo-ostoksen voi palauttaa tai reklamoida lähimpään Puuilo-tavarataloon kuitin kera. Ostotiedoilla voimme tarvittaessa etsiä kuitin, jolloin pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Tavaratalo-ostoksia ei voi palauttaa tai reklamoida postitse. Tavaratalo-ostoksen palautukseen tai reklamaatioon liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä tavarataloon yhteydenottolomakkeella.

Tuotepalautusoikeus on 30 vuorokautta. Tuotepalautuksen yhteydessä palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, myös mahdolliset käyttöohjeet tulee olla mukana. Tuotepalautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esimerkiksi hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet). Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (esimerkiksi matot ja kaapelit).

Veloitukseton palautus postitse ei koske Puuilo-tavarataloon tehtyjä noutotilauksia, rahtitoimituksia (yli 35 kg tai yli 2 m) ja toimitusmyyntituotteita (esimerkiksi kylpytynnyrit).

Toimitusmyyntituotteen (esimerkiksi kylpytynnyri) palautuksen kustannuksista vastaa asiakas ja tuotteen palautus tehdään suoraan toimittajalle. Palautusohjeita varten, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Toimitusmyyntituotteen (esimerkiksi kylpytynnyri) palautuksen kustannuksesta vastaa asiakas ja tuotteen palautus tehdään suoraan toimittajalle. Toimitusmyyntituotteen palautusohjeita varten voit ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeella.


1. Palautettava tuote tulee pakata laatikkoon, jossa se on saapunut, muuhun erilliseen laatikkoon tai pahviin. Tuotetta ei saa lähettää takaisin pelkässä myyntipakkauksessa. Tarvittaessa myyntipakkauksen uudelleen sulkemiseen tulee käyttää vain kirkasta pakkausteippiä, jotta pakkaus säilyy myyntikuntoisena.
2. Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautuslaatikon sisäpuolelle. Palautuslomakkeen voi tarvittaessa tulostaa tästä.

3. Peitä vanha osoitekortti ja vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Kertoessasi palvelupisteen henkilökunnalle Puuilon sopimustunnuksen, saat palvelupisteestä uuden osoitekortin.

  • Postin asiakaspalautuksen sopimusnumero: 616788
  • Matkahuollon asiakaspalautuksen sopimusnumero: 9510332

4. Palautuslähetyksestä saatu kuitti tulee säilyttää ja esittää tarvittaessa. Palautuslähetyksen voi todistaa vain kuitissa näkyvällä seurantatunnuksella.


Tuotteen vaihtaminen

Vain vaatteilla ja jalkineilla on palautusoikeuden lisäksi vaihto-oikeus, jolloin käyttämättömän tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon.

Muissa tapauksissa, ohjeistamme palauttamaan tilatun tuotteen ja tekemään kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassa tai ostamaan tuotteen tavaratalosta.

Reklamaatio

Täältä voit reklamoida tavaratalo-ostoksesi, toimitettavan verkkokauppatilauksen tai noutotilauksen.

Tavarataloon palauttaminen

Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon, poislukien toimitusmyyntituotteet, kuten kylpytynnyrit (toimitusaika 2-4 viikkoa).

Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja palauta tuote tavaratalon info-pisteeseen. Palautuslomakkeen voi tarvittaessa tulostaa tästä tai täyttää tavaratalossa. Palautuksen vastaanottanut tavaratalo lähettää palautusilmoituksen ja hyvityspyynnön verkkokaupan henkilökunnalle.

Reklamaatiotapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon, poislukien toimitusmyyntituotteet, kuten kylpytynnyrit (toimitusaika 2-4 viikkoa).

Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja palauta tuote tavaratalon info-pisteeseen. Palautuslomakkeen voi tarvittaessa tulostaa tästä tai täyttää tavaratalossa. Palautuksen vastaanottanut tavaratalo lähettää palautusilmoituksen ja hyvityspyynnön verkkokaupan henkilökunnalle.

Reklamaatiotapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Vastaanottamaton lähetys

Vastaanottamaton lähetys palautuu automaattisesti varastollemme kuljetusyhtiön säilytysajan päättyessä. Palautuneita lähetyksiä ei lähetetä uudestaan.

Rahtikokoisen lähetyksen palautuessa vastaanottamattomana, palautunut lähetys hyvitetään toimituskulua lukuunottamatta.

Palautuneet lähetykset hyvitetään palautuskäsittelyssä tilauksen maksutavan mukaisesti muutaman arkipäivän kuluessa.

Palautuskäsittely ja hyvitys

Palautuneet lähetykset käsitellään 7 arkipäivän kuluessa.

Lähettäessämme uuden lähetyksen, kuljetusyhtiö on yhteydessä toimitusta koskien. Hyvittäessämme tuotteen, hyvitys maksetaan automaattisesti samalle maksutilille, jolta tilaus on maksettu. Maksutavan ollessa lasku tai erämaksu, lasku hyvitetään. Hyvityskuitti lähetetään tilaajan sähköpostiosoitteeseen.

Maksupalveluntarjoaja Svea Payments on tarvittaessa sähköpostitse yhteydessä tilaajaan, mikäli palautus tarvitsee tilinumeron. Suurin osa hyvityksistämme palautuu automaattisesti maksutilille ilman tilinumeroa.

Pidätämme oikeuden vähentää hyvityssummaa puutteellisen palautuspakkauksen aiheuttamasta arvonalenemasta.


Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Ota yhteyttä lomakkeella
Jätä meille viesti yhteydenottolomakkeen kautta, palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Puheluhinnoittelu:

0207-alkuisten puheluiden hinnat:
- Kiinteästä liittymästä soitettaessa 8,4 snt/min
- Matkapuhelimesta soitettaessa 8,4 snt/min

Asiakaspalvelun puhelinpalvelu arkisin ma-to 10-18 ja pe 10-16
020 786 9410

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames. Nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed nisi. Vulputate eu scelerisque felis imperdiet proin fermentum. In dictum non consectetur a erat nam. Ultrices neque ornare aenean euismod elementum nisi quis eleifend quam. Phasellus vestibulum lorem sed risus. Lectus nulla at volutpat diam ut. Euismod in pellentesque massa placerat duis. Non quam lacus suspendisse faucibus interdum. Eget felis eget nunc lobortis mattis aliquam. Tincidunt vitae semper quis lectus nulla at volutpat diam ut. Amet tellus cras adipiscing enim eu turpis. Etiam sit amet nisl purus in. Velit aliquet sagittis id consectetur purus. Tellus pellentesque eu tincidunt tortor. Posuere morbi leo urna molestie at elementum eu facilisis sed.

Donec ac odio tempor orci dapibus ultrices in. Quam quisque id diam vel quam. Dolor sit amet consectetur adipiscing elit ut. Luctus accumsan tortor posuere ac ut consequat semper viverra nam. Viverra adipiscing at in tellus integer feugiat scelerisque varius. Sed ullamcorper morbi tincidunt ornare massa eget egestas purus viverra. Diam vel quam elementum pulvinar etiam non quam lacus. Ultricies mi quis hendrerit dolor magna. A condimentum vitae sapien pellentesque habitant morbi tristique. Sit amet volutpat consequat mauris nunc. Pretium lectus quam id leo in vitae turpis. Turpis massa sed elementum tempus egestas sed. Eget nunc lobortis mattis aliquam faucibus. Ultrices sagittis orci a scelerisque purus.

Lorem ipsum dolor sit amet

Vel facilisis volutpat est velit egestas dui id. Tempus quam pellentesque nec nam aliquam. Tellus elementum sagittis vitae et leo. In egestas erat imperdiet sed euismod nisi porta lorem. Quis varius quam quisque id diam vel quam elementum pulvinar. Iaculis nunc sed augue lacus.

Lorem ipsum dolor

11.6.2021 klo 10.00

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

18.6.2021 klo 16.00

Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.

21.6.2021 klo 16.00

Elit sed vulputate mi sit amet mauris commodo quis.

23.6.2021

Nullam ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed nisi.

24.6.2021 (arviolta)

Facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet.

Lorem ipsum dolor

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.

Lorem ipsum

PÖRSSITIEDOTE 28.6.2021

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pretium viverra suspendisse potenti nullam ac tortor vitae.

PÖRSSITIEDOTE 11.6.2021

Facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet. Vitae ultricies leo integer malesuada nunc vel risus.

Lorem ipsum!

Facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet. Vitae ultricies leo integer malesuada nunc vel risus.

Ajankohtaiset tuotteet