Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksille! Lue lisää.

Palautus

Nämä palautusohjeet koskevat vain verkkokauppatilauksia.

Palautusoikeus on 30 vuorokautta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Mahdolliset käyttöohjeet tulee myös olla mukana.

Palautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esim. hammasharja hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet). Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Kuljetuksessa vaurioitunut tuote tulee reklamoida viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Reklamaatio- ja takuutapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta.

Puuilo-tavarataloon palauttaminen

Palauttaessasi tuotteen tavarataloon täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake. Lomakkeen voi tulostaa myös tämän linkin kautta. Ota tavarataloon mukaan palautuslomake ja tilausvahvistus. Tilausvahvistus löytyy sähköpostistasi ja voit esittää sen myyjälle esimerkiksi puhelimen näytöltä.

Postitse palauttaminen

Postitse palauttaminen koskee vain verkkokaupan tilauksia. Tavaratalosta ostetun tuotteen voi palauttaa lähimpään Puuilo-tavarataloon. Palautuksen voi tehdä Postin ja Matkahuollon palvelupisteissä. Veloitukseton palautus ei koske Postin rahtitoimituksia. Rahdin palautuskulut ovat samat kuin toimituskulut.

  1. Pakkaus. Palautus tulee pakata samaan laatikkoon, jossa se on saapunut tai muuhun erilliseen laatikkoon tai pahviin. Tuotetta ei saa lähettää takaisin pelkässä myyntipakkauksessa.
  2. Palautuslomake. Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautuslaatikon sisäpuolelle. Lomakkeen voi tulostaa myös tämän linkin kautta.  
  3. Osoitekortti. Palautuksen voi tehdä Postin ja Matkahuollon palvelupisteissä.

    Peitä vanha osoitekortti ja vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Kertoessasi henkilökunnalle Puuilon sopimustunnuksen, he tulostavat kätevästi uuden osoitekortin pakettiin.

    Postin asiakaspalautuksen sopimusnumero: 616788
    Matkahuollon asiakaspalautuksen sopimusnumero: 9510332
  1. Kuitti. Matkahuollon ja Postin palvelupisteistä saa kuitin palautuslähetyksestä. Kuitti tulee säilyttää ja esittää tarvittaessa. Palautuslähetyksen voi todistaa vain kuitissa näkyvällä seurantatunnuksella.

Vaihto-oikeus

Vain vaatteilla ja jalkineilla on palautusoikeuden lisäksi vaihto-oikeus, jolloin tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon. Muissa tapauksissa ohjeistamme palauttamaan tilatun tuotteen ja tekemään kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassa tai ostamaan tuotteen tavaratalosta. 

Hyvitys

Hyvittäessämme ostosumman hyvitys näkyy tilillä noin 7 arkipäivän kuluessa tavarataloon palautuksesta / postipalautuksen vastaanottamisesta.

Asiakaspalvelu

Sähköposti: asiakaspalvelu@puuilo.fi
Puhelinnumero: 020 786 9410
Palvelemme arkisin kello 10.00-16.00.

Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.

Asiakaspalvelu

Ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun tai tavarataloa koskevissa asioissa suoraan tavarataloon.

Tavaratalot

Katso lähimmän tavaratalon aukioloajat tai yhteystiedot. Puuilolla on jo lähes 30 tavarataloa ympäri Suomea!

Avoimet työpaikat

Etsimme jatkuvasti innokkaita myymälätyöntekijöitä tavarataloihin eri puolille Suomea!

Peräkärryn vuokraus

Vuokraa peräkärry edullisesti vaikka muuttoavuksi tai isojen tavaroiden siirtoon. Vain 20 €/vrk!